Publikacija mreže Eurydice Integrating Asylum Seekers and Refugees into Higher Education in Europe: National Policies and Measures

Tijekom 2015. i 2016. godine velik je broj tražitelja azila i izbjeglica pristigao u Europu, a među njima značajan je udio mladih osoba koji pripadaju dobnoj skupini studenata te su i u svojim matičnim državama bili upisani na visoka učilišta.

Integracija osoba koje su došle iz ratom pogođenih područja u obrazovni sustav, nije nimalo jednostavan zadatak za europske države. Glavni cilj prilikom izrade publikacije bio je ispitati u kojoj su mjeri nacionalni sustavi u stanju odgovoriti na potrebe tražitelja azila i izbjeglica u visokom obrazovanju.

 

Publikacija je podijeljena u dva glavna dijela.

Prvi dio prikazuje odabrane pokazatelje o migracijskim tokovima koji pružaju kontekst. Drugi dio publikacije nadovezuje se na prvi te daje prikaz politika, strategija i mjera koje postoje u 35 europskih država vezano uz integraciju tražitelja azila i izbjeglica u visoko obrazovanje. Pokazuje se kako u velikom broju država ne postoji poseban policy pristup integraciji, ali dobre prakse mogu se pronaći u nekoliko obrazovnih sustava kad je riječ o priznavanju kvalifikacija bez dokumentacije, potpori prilikom učenja jezika, financijskoj potpori te mogućnostima usmjeravanja.

 

Publikaciju možete pronaći klikom na sliku.

 

Publikacija mreže Eurydice Integrating Asylum Seekers and Refugees into Higher Education in Europe: National Policies and Measures - Slika 1

datum objave: 19.02.2019.