Publikacija mreže Eurydice Integrating Asylum Seekers and Refugees into Higher Education in Europe: National Policies and Measures
Tijekom 2015. i 2016. godine velik je broj tražitelja azila i izbjeglica pristigao u Europu, a među njima značajan je udio mladih osoba koji pripadaju dobnoj skupini studenata te su i u svojim matičnim državama bili upisani na visoka učilišta.
Integracija osoba koje su došle iz ratom pogođenih područja u obrazovni sustav, nije nimalo jednostavan zadatak za europske države. Glavni cilj prilikom izrade publikacije bio je ispitati u kojoj su mjeri nacionalni sustavi u stanju odgovoriti na potrebe tražitelja azila i izbjeglica u visokom obrazovanju.
Publikacija je podijeljena u dva glavna dijela.
Prvi dio prikazuje odabrane pokazatelje o migracijskim tokovima koji pružaju kontekst. Drugi dio publikacije nadovezuje se na prvi te daje prikaz politika, strategija i mjera koje postoje u 35 europskih država vezano uz integraciju tražitelja azila i izbjeglica u visoko obrazovanje. Pokazuje se kako u velikom broju država ne postoji poseban policy pristup integraciji, ali dobre prakse mogu se pronaći u nekoliko obrazovnih sustava kad je riječ o priznavanju kvalifikacija bez dokumentacije, potpori prilikom učenja jezika, financijskoj potpori te mogućnostima usmjeravanja.
Publikaciju možete pronaći klikom na sliku.